Интернет-дүкенге жеткізуді ұйымдастырудың төрт жолы. Интернет-дүкенде жеткізу шарттарын түсінікті тілде сипаттау неге соншалықты маңызды? Жеткізу әдістері қандай?

Интернет арқылы сатып алу көлемі тұрақты өсуді көрсетеді. Біздің еліміздің жұмыс істейтін халқының 30% -дан астамы интернет-дүкендерде тұрақты түрде тапсырыс береді. Соңғы үш жылда онлайн сатып алушылардың саны 2,5 есеге өсті. Оның үстіне бұл өсім негізінен облыс тұрғындары мен ең белсенді пайдаланушылар қатарындағы жастардың есебінен болып отыр.
электрондық коммерция. Интернет арқылы сатып алынатын тауарлардың ең танымал санаттары: тұрмыстық техникажәне электроника (40%-дан астам), киім және аяқ киім (15%), автокөлік бөлшектері және тұрмыстық заттар (әрқайсысы 10%).

Өнім жеткізу қызметіне қалай жетеді?

Тұтынушы барлық қажетті шертулерді жасағаннан кейін тапсырыс туралы ақпарат интернет-дүкеннің дерекқорына енгізіледі. Есептік жазба менеджері міндетті түрде сатып алушымен байланысады, сатып алуды растайды және логистикалық компанияға тапсырысты таңдау және жеткізу туралы сұрау жібереді.

Ірі дүкендер көбінесе логистикалық функцияларды аутсорсингке береді - тапсырыстардың үлкен ағынымен бұл аймақтарда тіпті шағын қоймаларды ұстаудан әлдеқайда тиімді.

Аяқ киімнің орнына орындықты қалай әкелмеуге болады

Өтінім логистикалық компанияға түскеннен кейін оны менеджерлер өңдеп, қоймаға жібереді. Оның қызметкерлері жеткізу әдісіне және инвестицияның сипатына байланысты қаптаманы таңдайды, жөнелтуді аяқтайды, буып-түйеді, реттейді. ілеспе құжаттар, жапсырмаларды жабыстырыңыз және тапсырысты жеткізуге жіберіңіз. Бұл өте белес, өйткені сатып алушы тапсырыс берген нәрсені ала ма, соған байланысты.

Қыз кеудешемен суға түсуден бас тартты, дүкен деп аталады, ол түзетуге тура келді
қате өз есебінен

Бірде, мысалы, бір қыз Мәскеудің әйгілі және өте қымбат дүкенінде спорттық купальникке тапсырыс берді. Менеджер қоңырау шалды, бағаны тексерді, тұтынушы бәрін растады. Біз курьердің келетін күнін келістік. Белгіленген уақытта курьер келіп, оған жилет әкелді. Бойжеткен өз қаражатына қатені түзетуге мәжбүр болған дүкенге қоңырау шалып, кеудешемен жүзуден бас тартты. Ақырында, клиент риза болды, бірақ купальниктің бірінші данасы қайда «жоғалғаны» жұмбақ болып қалды.

Мұндай жағдайлардың себебі, әдетте, таңдауға тапсырысты беру кезінде дүкен меңгерушісінің номенклатурадағы қатесі болып табылады. Акция қатесі де болуы мүмкін. Сондықтан тауарларға және ілеспе құжаттардағы бұйымдардың сәйкестігін бақылау тапсырысты толтыру кезінде өте маңызды компонент болып табылады. Егер қатенің салдарынан сатып алушы тапсырыс бергеннен мүлдем басқа нәрсе алса, дүкен айтарлықтай шығындарға ұшырауы керек. Шатастырылған өнімді жөнелту құнынан басқа, тапсырысты қайта орау, орау, өңдеу және қайта жеткізу үшін төлеуге тура келеді. Ал сатып алушының адалдығын сақтау үшін пакетке қосымша шағын сыйлық салған жөн.

Тапсырыс қалай жіберіледі

Интернет-дүкен, тапсырыстарды тәуелсіз таңдаған жағдайда, оралған жөнелтілімді көлік компаниясына береді. Көлік компаниясы қажет болған жағдайда оны қайта орап, ілеспе құжаттарды ресімдейді. Осыдан кейін тапсырыс ақыры жолға шығады.

Бұл кезеңде көптеген қателер орын алуы мүмкін – тараптардың бірінің АТ жүйесіндегі сәтсіздіктен, соның салдарынан мекенжайларда шатасу орын алуынан бастап, жеткізуге кедергі келтіретін интернет-дүкен ұсынған деректердегі қателерге дейін.

Тапсырыс беру кезінде мекенжай деректерін толтыру кезінде сатып алушылар үшін абай болу өте маңызды: тіпті бір сандағы қате тапсырысыңыз мүлдем басқа орынға жіберіледі. Мысалы, Благовещенсктің екі қаласы бар - Амур облысында және Башқұртстанда. Ал егер сатып алушы индексті көрсетпесе және интернет-дүкен оны тексермесе, сәлемдеме Ресейдің мүлдем басқа аймағында аяқталуы мүмкін.

Посылкалар қандай

Тапсырыс беретін көлік түрін таңдау мақсатты құнына және жеткізудің мақсатты уақытына байланысты (сонымен қатар, логистика шығындарды азайтуға бағытталған және коммерциялық қызмет- уақытты қысқарту). Көбінесе 500 шақырымға дейінгі қашықтықты автомобильдер тасымалдайды, 500 шақырымнан астам жолды теміржол немесе әуе көлігімен тасымалдау орынды.

Айтпақшы, жерүсті көлігінің де қозғалыс ұзақтығына қатысты өзіндік шектеулері бар, орташа есеппен әр көлік түрі үшін тәулігіне 500 шақырымнан аспайды. Сонымен қатар, жөнелтімді қосымша өңдеу үшін кем дегенде екі күн болуы керек.

Сонымен қатар, қашықтық сапардың соңында тауардың жағдайына әсер етпейді. Мұнда қанша шамадан тыс жүктемелер мен делдалдар болатыны, сондай-ақ олардың құзыреті қандай екендігі маңызды. Бүлінген жөнелтімді Мәскеу облысында жеткізуге болады немесе Владивостокқа тапсырысты бұзбай жеткізуге болады.

Жеткізу ақысын кім төлейді

Әдетте, интернет-дүкендер екі лагерьге бөлінеді: тапсырысты жеткізудің барлық шығындарын өздері алып, осы функцияларды алушыға ауыстыратындар. Бірінші жағдайда, дүкен тапсырысты тегін жеткізуге кепілдік береді (әдетте, егер тапсырыс сомасы белгілі бір минимумнан асып кетсе) және жеткізу арнасын өзі таңдайды. Екінші жағдайда, интернет-дүкен алушыға жеткізудің күтілетін уақыты мен құнына байланысты бірнеше нұсқалардан курьерлік компанияны таңдауды ұсынады.

Дегенмен, бір реттік жеткізу тарифін ұсынатын компаниялар да бар, оны алушы төлейді және бұл тариф пен курьерлік компанияның тарифі арасындағы айырмашылық, егер бар болса, өз қаражаты есебінен өтеледі.

Поштада не болады

Магистральдан өтіп, сұрыпталғаннан кейін жөнелтпе пошта бөлімшесіне келіп, алушының оны өтеуін күтеді. Дегенмен, ол өте ұзақ уақыт өтірік айтуы мүмкін, өйткені, мысалы, алушы хабарлама алмаған.

Тапсырыс беруші сәлемдемені күтіп отырып, өз ойын өзгертіп, оны сатып алу үшін пошта бөлімшесіне бармаған. Бұл үшін оны ешкім айыптамайды және бұл жиі болады. Интернеттегі сатып алу көбінесе эмоционалды және сәтті болады. Бірнеше күннен кейін адамның «күйіп кетуі» қаупі бар.

Интернет арқылы сатып алу жиі болады эмоционалды және уақытша.Бірнеше күннен кейін бұл қауіп бар адам «күйіп кетеді»

Тапсырыстарды жеткізген кезде біз интернет-дүкеннің клиентімен сауатты диалог құруға тырысамыз және сатып алудан бас тартқан жөнелтілімдер саны азаяды. 2014 жылы біз арқылы өтетін барлық жөнелтілімдер бойынша қайтару пайызы 6,78%-дан аспады.

Тауарлар курьерлік қызметпен жеткізілген жағдайда қиындықтар да болуы мүмкін. Жеткізу уақыты мен мекен-жайы туралы келісудің күрделі процесінен бастап және құпиялылық мәселелерімен аяқталады. Мысалы, интимдік тауарлар дүкендерінде сатып алу кезінде көптеген сатып алушылар өздерінің кеңсесінде курьерді қабылдауға дайын емес және тауарларды «көшеде» алуды жөн көреді. Клиенттеріміздің бірімен біз сатып алудың құпиялылығына кепілдік беретін және мүмкін болатын ыңғайсыз жағдайларды - арнайы қаптамадан бастап байланыс орталығының операторлары мен курьерлеріне арналған нұсқауларға дейін азайтатын тапсырысты жеткізудің бүкіл жүйесін әзірледік.

Тапсырысты қалай қайтаруға болады

Сатып алудан бас тартқан жағдайда, интернет-дүкенге арналған тарих және көлік компаниясы, жеткізуді жүзеге асырған, бітпейді. Сізге тауарды қайтару керек, оны интернет-дүкенге қайтару керек. Ал интернет-дүкен оны бөлшектеп, қоймаға салып, одан бір тиын таппай, жеткізу ақысын екі есе төлеуі керек.

Кейбір интернет-дүкендер тіпті тұтынушыны тарту тәсілдерінің бірі ретінде жарамсыз тауарларды қайтару мүмкіндігін пайдаланады. Бірақ әрбір қайтару қосымша өңдеу құны болып табылады. Тауарлардың санатына байланысты бұл үшін сатып алушының өзі де, интернет-дүкен де төлей алады.

Өтелмеген заттар болған жағдайда, көбінесе шығындарды дүкен көтереді. Ол болжалды сатып алушының тұрғылықты жеріне жеткізу (жеткізу тарифінің 100%), тауарды қайтару - (операторға байланысты тарифтің 50-ден 100% дейін), жөнелтімді бөлшектеу үшін төлеуі керек. және тауарларды сақтауға орналастыру (құны орындаушы операторға немесе жеке қойманы ұстау құнына байланысты). Жеткізуден басқа, интернет-дүкен сатып алушыны әкелген жарнама үшін төлеп қойған. Ол жеткізушіге тауар қайтарылған жағдайда айыппұл төлей алады. Кейде ұзақ тасымалдаудан кейін тауарларды әрі қарай сатуға жарамдылығын бағалау қажет, бұл көлік компаниясы мен жеткізушіге шағымдармен айналысатын сарапшының, заңгердің және басқа мамандардың шығындары.

Интернет-дүкенге тауарларды қайтару ресейлік электрондық коммерцияның ең үлкен проблемаларының бірі болып табылады, өйткені көптеген интернет-дүкендер үшін бұл шығындар пайданың 80% дейін жейді. Біздің деректеріміз бойынша, қайтарылатын жөнелтілімдер санын 3-5%-ға қысқарту кірісті 20-30%-ға арттырады. Егер онлайн-сатушылар жеткізудің соңғы кезеңінде сатып алушылар мен логистикалық операторлармен тиімді жұмыс істесе, қазір өмір сүрудің алдында тұрғандардың көпшілігі өз бизнесін сақтай алады.

Автордан:тауарларды жеткізу кез келген интернет-дүкен жұмысындағы ең маңызды сілтемелердің бірі болып табылады. PwC зерттеуіне сәйкес, онлайн сатып алушылардың 65% үйге жеткізуді үлкен пайда деп санайды. Қалған 35% ұзақ жеткізілімге шағымданады, бұл интернетте сатып алуды мүлдем тоқтатады. Интернет-дүкенде жеткізуді қалай ұйымдастыру керектігін анықтайық.

Негізгі ереже – тапсырысты кепілдендірілген мерзімде жеткізу.

Егер сіз, онда сіз екі және екі қалай есте сақтау керек: сатып алушыға тауарларды жеткізу қатаң белгіленген мерзімде жүзеге асырылуы тиіс. Егер адам, мысалы, өте маңызды мерекеге уақытында келмеген сыйлыққа тапсырыс берсе, ол сіздің тұрақты тұтынушыңызға айналады ма?

Егер сіз өз дистрибьюторлық орталықтары бар қалыптасқан логистикалық жүйесі бар Ozon.ru сияқты онлайн-сауданың «құбыжық» деңгейінен әлі де алыс болсаңыз, онда сізге тауарларды онлайн жеткізуді ұйымдастыруға тура келеді. өзіңізді сақтаңыз немесе пошта және курьерлік қызметтерді пайдаланыңыз.

Жеткізу түрлері

Сіздің бизнесіңіздің ерекшеліктеріне және жеткізілетін тауарларға, сондай-ақ қамту географиясына байланысты біреуін немесе бірнешеуін таңдауға болатын негізгі тасымалдау түрлерін қарастырыңыз.

«Ресей поштасы».

Ол ең үлкен аумақты қамтиды. Егер сіз тауарларды тек мегаполистерге ғана емес, бүкіл Ресей Федерациясына интернет-дүкеннен жеткізуді жоспарласаңыз, онда сіз ескі пошта бөлімшесінсіз жасай алмайсыз. Өйткені, әрбір курьерлік қызмет 1000 тұрғыны бар әр ауылды қамту мүмкін емес.

Минус «Ресей поштасы»: күтпеген жеткізу уақыты. Қосымша қызметтер жоқ - алушы тауарды алдын ала тексере алмайды және бұл жағдайда бас тартады. Бірақ пошта бөлімшесіне келмеу және тапсырысты алудан әдетте «өзіңізді қатыру» оңай.

Орыс поштасымен жұмысты қалай құруға болады: онымен келісім жасаңыз немесе жеке тұлға атынан сәлемдемелерді жіберіңіз. Сондай-ақ, тауарларды буып-түйіп, пошта арқылы жіберетін арнайы компаниялар бар, әрине қосымша ақы.

Курьерлік қызмет.

Бұл әдіс тапсырыс берушінің есігіне дейін жылдам жеткізуді қамтамасыз етеді. Сіз курьерлік қызметпен қосымша қызметтерді келісе аласыз - алушы тапсырысты қолданып көру және ішінара өтеу мүмкіндігіне ие болады. Қабылдамау деңгейі Ресей поштасына қарағанда айтарлықтай төмен. Ең талапшыл клиенттер үшін сіз жедел курьерлік жеткізуді ұйымдастыра аласыз.

Интернет-дүкеніңіз үшін дұрыс курьерлік қызметті қалай таңдауға болады? Өзіңіз үшін артықшылық матрицасын жасаңыз - сіз нені бірінші орынға қоясыз: тұтынушы қажеттіліктері, көлік шығындары немесе кейбір жеке талаптарыңыз? Егер сіз ең арзан қызмет туралы шешім қабылдасаңыз, жеткізу уақытының бұзылуы түріндегі барлық тосын сыйларға дайын болыңыз.

Кемшіліктері: көбінесе клиент курьерлік компанияны интернет-дүкеннің көлік қызметімен байланыстырады. Сондықтан, егер курьер кешіктірсе немесе алушыға дөрекі болса, сіз кінәлі боласыз.

Аутсорсингтік курьерлер.

Интернет-дүкеннен жеткізуді ұйымдастыру толығымен аутсорсингтік компанияға тапсырылуы мүмкін. Бұл компанияның курьерлері сатып алушыдан чекті өздері бұзады, содан кейін тауардың ақшасы логистикалық компанияның шотына түседі, содан кейін сізге жеткізілім құнынан 1,5-3% комиссия шегеріледі. тауарлар.

Бұл әдістің артықшылықтары айқын: араласудың қажеті жоқ тұрақты персоналжәне мұның барлығын бухгалтерлік есепте қалай жүргізу керектігі туралы ойланыңыз. Сіз бизнеспен тікелей айналыса аласыз.

Бірақ кемшіліктер соншалықты айқын емес: ауыр жүктеме кезінде, мысалы, бойынша жаңа жылдық мерекелер, аутсорсинг қызметі өз міндеттемелерін орындай алмауы мүмкін, бұл тағы да сіздің беделіңізді түсіруі мүмкін.

Жеке көлік қызметі.

Сіз өзіңіздің курьерлеріңізді пайдаланып интернет-дүкеннен жеткізе аласыз, әсіресе нәзік (мысалы, азық-түлік), қымбат ( зергерлік бұйымдар) немесе қауіпсіздігі сізді алаңдататын нәзік (хрусталь немесе шыны бұйымдар) тауарлар.

Мұнда сізде серуендеу орыны бар. Сіз курьерлеріңіздің қалай жұмыс істейтінін және өнімдерді қалай өңдейтінін жеке бақылай аласыз, мұны аутсорсингтік курьерлік қызметте орындау мүмкін емес. Тапсырысты орындағаннан кейін клиентке хабарласып, алған жөн кері байланыс: өнім уақытында жеткізілді ме, оған қызмет көрсету, өнімнің сапасы туралы бәрі ұнады ма, т.б.

Жағымсыз жақтары: жоғары кадрлардың ауысуы. Сіз курьер рөліне адал, лайықты адамдарды табу қаншалықты қиын екенін білмейсіз. Қалыпты адамдар, әдетте, аязда, жаңбырда және аптап ыстықта қаланы аралау мүмкіндігімен байланысты жұмыс жағдайларынан қорқады. қоғамдық көлікнемесе жаяу. Сондықтан, егер сіз өзіңіздің интернет-дүкеніңізде жеткізу қызметін ұйымдастыруды шешсеңіз, қызметкерлеріңіздің қалыпты жұмыс жағдайларына қамқорлық жасаңыз.

Жеткізуді ұйымдастыру ерекшеліктері

Бұл процесс екі критерийге байланысты, олар жоғарыда айтылған:

сатылатын заттың түрі. Егер сіз тез бұзылатын тауарларды (гүлдер, азық-түлік және т.б.) сататын болсаңыз, онда жеке курьерлерді (егер сіздің дүкеніңіз шағын ауданда жұмыс істейтін болса) жалдағаныңыз немесе курьерлік қызметпен жұмыс істегеніңіз жақсы. Мұндай өнімдер тапсырыс расталғаннан кейін немесе өзін-өзі алып кеткеннен кейін бірнеше сағат ішінде жеткізілуі керек.

Киімдерді кәдімгі сәлемдемелер немесе курьер арқылы жіберуге болады, сонда сатып алушы оларды киіп көруі және егер бір нәрсе болса, бас тартуы мүмкін. Сатып алушылардың көпшілігі алдын ала төлемді қажет етпейтін жерлерден тауарларға тапсырыс беруге тырысады және сапасына риза болғаннан кейін курьерге қолма-қол ақшаны қуана береді.

Егер сіз көлемді заттарды сатуға маманданған болсаңыз, онда сіз жүктерді теміржол немесе автомобиль көлігімен тасымалдайтын кейбір көлік компаниясын қосуыңыз керек;

интернет-дүкеннің аймағы. Егер сіздің қамту аймағыңыз бір қала болса, онда «курьер + өзін-өзі жеткізу» схемасы ең жақсы шешім болады. Егер сіз әртүрлі аймақтарда жұмыс істеуді жоспарласаңыз, онда жеткізу қызметін тартыңыз. Егер сіз халықаралық нарыққа шығуды ойласаңыз, жергілікті сатушылармен бәсекеге түсе аласыз ба, әсіресе халықаралық тасымалдау құны қанша болатынын ескеріңіз (ол тіпті тауар құнынан асып кетуі мүмкін). Сондықтан мұндай тасымалдаудың орындылығы сіз не сататыныңызға байланысты.

Сонымен, біз сіздермен интернет-дүкеннен тауарларды жеткізуді ұйымдастырудың әртүрлі жолдарын талқыладық. Егер сіз өзіңіздің жеке веб-ресурсыңызды құру туралы ойласаңыз, мен оны қалай тез және арзан жасау керектігін анық және түсінікті түрде айтатын кеңес бере аламын.

Осы блогтағы жаңартуларға жазылыңыз және туралы ақпарат кенін табыңыз. Бұл топтаманы басқа еш жерден таба алмайсыз!

Интернетте сәтті сауда!

Тегін жеткізу, әрине, сатып алушы үшін күшті ынталандыру. Бұл мәлімдеме қарапайым логикаға қайшы келмейді, дегенмен оны растайтын көптеген зерттеулерді табуға болады. Бірақ дүкен үшін тегін жеткізу әрқашан пайданы білдірмейді. Клиенттер көп, сату көп - иә, бірақ пайда, ақша - жоқ. Электрондық сатушы үшін тегін жеткізуді қалай тиімді етуге болады? Осы материалдағы тәсілдер мен есептеулерді қарастырыңыз.

Біріншіден, тегін жеткізу сіздің нақты жағдайда конверсияны көбейтетінін анықтауыңыз керек. Логика - логика, бірақ жағдайлар әртүрлі. Қарапайым A/B тестін орындау:

А нұсқасы - тегін жеткізу ұсынысы жоқ

В нұсқасы - тегін жеткізу ұсынысымен

Маңызды: біз бір клиенттің таза пайдасын есептейміз, сондықтан сынақ үшін оны CSS арқылы емес, сәйкес URL мекенжайларын енгізу арқылы жасаған дұрыс.

Сынақ келесі нәтижелерді берді делік:

  • Конверсия: +26%
  • Орташа есепшот: +5%
  • Табыстылық/Тапсырыс: -32%

Таза табыстың жалпы өзгерісі (1,26) * (1,05) * (0,68) = -10%

Осылайша, конверсияның өсуі расталды. Теріс пайда өсімі жалпы бизнеске әрқашан теріс әсер етпейтінін атап өткен жөн. Мысалы, егер сіздің дүкеніңіздегі тапсырыстардың көп бөлігі орындалса, пайданың уақытша жоғалуына байланысты сіз өзіңіздің тұтынушы базаңызды көбейтесіз және LTV-ді арттырасыз. Сонымен қатар, сіз тек тұрақты тұтынушыларға айналғыңыз келетін аудиторияның белгілі бір сегменттеріне теріс пайда әкелетін тегін жеткізуді ұсына аласыз.

Nr астам тапсырыстар үшін тегін жеткізу.

Сонымен, конверсияның өсуі расталды, тек қандай ең төменгі тапсырыс пайданың ең көп өсуін беретінін білу ғана қалады. Біз келесі сынақты орындаймыз:

3500 рубльден асатын тапсырыстарда тегін жеткізу.

4000 рубльден асатын тапсырыстар үшін тегін жеткізу.

Тапсырыс берушіге жеткізу шығындарын сізге беруге мүмкіндік беретін чектегі соманы ұлғайту арқылы сіз аудиторияңыздың бір бөлігін көбірек жұмсауға «мәжбүрлейсіз».

Сізде келесі нәтижелер бар делік:

3500 рубльден тапсырыс беру кезінде тегін жеткізу опциясы.

  • Конверсия: +20%
  • Орташа тексеру: +10%
  • Табыстылық/Тапсырыс: -13%

Таза пайданың жалпы өзгерісі 15%

4000 рубльден тапсырыс беру кезінде тегін жеткізу опциясы.

  • Конверсия: +8%
  • Орташа есепшот: +8%
  • Табыстылық/Тапсырыс: -5%

Таза пайданың жалпы өзгерісі 11%

Сіз әлі де ең төменгі тапсырыс шегімен ойнай аласыз, бірақ біздің мысалда бәрі анық: 3500 r. 4000 р-ден жақсы нәтиже береді. Кішірек минималды чек үлкенірек пайда сияқты азырақ пайда береді. Әрі қарай «баптау» - бұл дәм мен көлем мәселесі. Пайыздың оннан бір бөлігінде аздаған өсім көптеген тапсырыстармен байқалады, бірақ егер бұл әлі байқалмаса, сіз тәжірибе жинайсыз, бірақ ақша тұрғысынан айтарлықтай әсер етпейді.

Белгілі бір өнім санаттары үшін тегін жеткізу

Бұл тегін жеткізілімді пайдалану жағдайы белгілі бір санаттарға назар аудару үшін жақсы. Мысалы, сіз ассортиментке жаңа бірдеңе енгіздіңіз немесе әлдеқашан бірінің тауарын енгіздіңіз бар санаттарқоймада басқаларға қарағанда көбірек шаң жиналды және сіз оларды сатқыңыз келеді немесе сату құрылымында жөнелтуге қымбат емес тауарлардың белгілі бір түрі басым болса, және көлемін ұлғайту арқылы сіз жеткізушіден қосымша жеңілдіктерді жеңе аласыз. Сонымен қатар, көп жағдайда сіз тегін жеткізу ұсынысын ұзарта аласыз.

Әрине, алдымен бәрін сынау керек. Біз бұл опцияны жасаймыз:

және оны тегін жеткізу ұсынылмайтын опциямен салыстырыңыз

Біз келесі нәтижелерді аламыз:

  • Конверсия: +8%
  • Орташа тексеру: +2%
  • Табыстылық/Тапсырыс: -2%

Таза пайданың жалпы өзгерісі 8%

Жоғарыда келтірілген мысалдан басқа, белгілі бір санаттағы тауарларды тегін жеткізу сегментті толықтыруға көмектеседі деп айта аламыз. тұрақты тұтынушыларосы санат. Осыған байланысты, бұл тактиканы шығын материалдарының белгілері бар нәрсеге қолданған дұрыс, бірақ сонымен бірге тапсырысты жіберу шығындарын жабатын және кем дегенде «нөлге» жұмыс істеуге мүмкіндік беретін ең аз тексеруді білдіреді.

Жеткізу құны заттың бағасына кіреді

Интернет-дүкенде «тегін жеткізуді» пайдаланудың ең оңай жолы. Тек оны заттың бағасына қосыңыз. Тестілеу үшін біз екі нұсқаны орындаймыз:

Бағасы 200 рубльге көтерілді. әр модель үшін. Нәтижелер барлық күткеннен асып кетуі мүмкін, мысалы:

  • Конверсия: +18%
  • Орташа есепшот: +15%
  • Табыстылық/Тапсырыс: -5%

Таза табыстың жалпы өзгерісі (1,18) * (1,15) * (,95) = 26%

Ал бұл, ескеріңіз, кішкентай емес. Мұны, әрине, ескеру керек берілген нәтижетек бір санатқа қатысты, бірақ мәні бір: тегін жеткізу, біз бұрын атап өткеніміздей, күшті ынталандыру болып табылады. Тіпті мұндай бонусты алу үшін сатып алушы «чек бойынша біліктіліктен» өтуі керек. Тегін жеткізу тек бір санатқа қатысты болса да.

Біз интернет-дүкен үшін тұтынушыларға тауарларды жеткізуді қалай дұрыс ұйымдастыру керектігін, курьерлік қызметті қалай таңдауға және оның тиімділігін бағалауға болатынын анықтаймыз.

Материалды интернет-дүкендерден қабылдау пункттері мен курьерлер арқылы тауарларды жеткізу қызметі – TopDelivery негізін қалаушы Глеб Никулин интерактивті курсы негізінде дайындады.

PwC жүргізген сауалнамаға сәйкес, ресейлік онлайн-сауда тұтынушыларының 65%-ы тауарларды үйге жеткізуді интернет арқылы сатып алудың артықшылығы деп санайды. Респонденттердің 36% жеткізу мерзімі ұзақ болғандықтан онлайн сатып алмайды.

GFK ресейлік тұтынушылардан онлайн сатып алу кезінде кездесетін қиындықтар туралы сұрады. Респонденттердің 34%-ы жеткізу уақытындағы проблемаларды атады. Интернет-дүкен санын азайтқанда қанағаттанбаған тұтынушылар, бұл бір уақытта қайталанатын сатып алушыларды алу мүмкіндігін арттырады.

Интернет-дүкеннің иесі есте сақтау маңызды:

Негізгі мақсат – тапсырысты кепілдендірілген мерзімде жеткізу.

Егер сіздің өніміңіз сатып алушыға жарияланған мерзімде жеткізілсе, бұл интернет-дүкен өзі үшін жеткізу түрін дұрыс таңдағанын және курьерлік компаниямен сауатты жұмыс істеуді үйренгенін білдіреді.

Редакциялық желі

Курьерлік қызметті таңдау принциптері

Курьерлік қызмет қандай міндеттерді шешуі керек екенін анықтаңыз. Киім мен жиһазды жеткізу басқаша. Бірінші жағдайда тапсырысты орнату немесе ішінара қайтару сияқты қосымша қызметтер қажет болады, ал екінші жағдайда біз жүк тиегіш пен үлкен көлікті тасымалдауды қажет ететін ірі габаритті тауарлар туралы айтып отырмыз. Сондықтан ойланыңыз қосымша қызметтерсатып алушыларға қажет.

Жеткізу уәделерін сіздің ресурстарыңызбен сәйкестендіріңіз - тапсырысты қабылдайтын, оны жөнелтуге дайындайтын, орап алатын адамдар бар ма?

Барлығы жеткізу қызметіне байланысты емес. Интернет-дүкендегі процестердің өзі шешуші рөл атқарады. Егер оның жұмысы дұрыс орнатылмаған болса, ешқандай жедел жеткізу жағдайды түзетпейді.

Жеткізу әдісі тапсырыс берілген өнімге сәйкес келсе және сайт клиенттің қаласында, оған қолайлы уақытта қол жетімді, сіз және қызмет провайдері ұсына алатын қызмет түрін жеткізудің тамаша түрі болып табылады.

Интернет-дүкеннен тауарларды жеткізу түрлері

Барлығы алты жеткізу түрі бар:

  • «Ресей поштасы»,
  • курьер,
  • жедел курьер,
  • курьерлік тасымалдау компаниясы,
  • пошта достары,
  • қабылдау нүктесі.

Біреуін таңдаудың қажеті жоқ. Көп жағдайда интернет-дүкен жеткізу географиясы мен өнім түріне байланысты әртүрлі түрлерді біріктіруі керек.

«Ресей поштасы»

Жеткізу географиясы ең кең Ресей поштасы. Егер интернет-дүкен ірі қалаларда ғана емес, бүкіл Ресейде сауда жасауды жоспарласа, сіз орыс поштасынсыз жасай алмайсыз. Курьерлік қызметтердің көпшілігінде мұндай кең жеткізу желісі жоқ және екі мың тұрғыны бар әрбір ауылды қамти алмайды.

Сонымен қатар, Ресей поштасының жеткізу мерзімі өте ұзақ және оның мерзімі жиі сақталмайды. Қосымша қызметтер жоқ - сатып алушы киімді киіп көре алмайды және тауардың бір бөлігінен бас тарта алмайды. Қайта сатып алмаған тапсырыстардың пайызы жоғары.

Орыс поштасымен жұмыс жасаудың бірнеше жолы бар: сәлемдемелерді жіберуге болады жекенемесе шарт жасасу. Әрбір сәлемдеме үшін кеңсеге барғыңыз келмесе, сіз тауарларды буып-түйетін, оны пошта арқылы жіберетін және бақылау нөмірін білетін арнайы компанияларға хабарласа аласыз. Көбінесе соңғы әдіс ең оңай, бірақ мұндай жұмыс қосымша ақшаны талап етеді.

Экспресс жеткізу

Негізгі плюс - есікке дейін жеткізу мүмкіндігі және үлкен тиімділік. Нақты компанияға байланысты қосымша қызметтер болуы мүмкін, соның ішінде тапсырысты орнату немесе ішінара сатып алу. Орыс поштасымен салыстырғанда, курьерлік жеткізілімде сәтсіздіктер пайызы төмен.

Әдетте, курьерлік қызмет арқылы жеткізу кезінде тұтынушылар шарттарды талап етеді. Көбінесе клиент курьерді интернет-дүкеннің өзімен байланыстырады, сондықтан ол сізге жеткізу мәселелерін түсіндіреді.

Экспресс курьерлік жеткізу

Ең талапшыл тұтынушыларды қанағаттандыру үшін қажет. Негізгі кемшіліктер - бұл жоғары баға және егер курьер жеткізу мерзімін бұзған болса, тауарды қабылдамау қаупі жоғары.

Қабылдау нүктелері

Бұл түрі орыс поштасына ұқсас, бірақ бірнеше айырмашылықтары бар: жеткізу географиясы кішірек және мұндай нүктелерді әдетте коммерциялық компаниялар қамтамасыз етеді. Сатып алушы уақытқа байланысты емес - ол бос уақыт пайда болған кезде пакетті алады. Кейде қосымша қызметтер қол жетімді.

Бұл ретте сатып алынбаған тапсырыстардың пайызы курьерлік қызметпен жеткізілгеннен жоғары. Егер қабылдау пункттерінің желісі шағын болса, онда бұл әдіс тиімсіз болады: сатып алушыға қаланың арғы шетіне барғаннан гөрі Ресей поштасына жаяу жүріп, сол жерде кезекте тұру оңайырақ.

постамата

Салыстырмалы түрде арзан жолсауда нүктелерінің кең таңдауымен жеткізу ірі қалалар. Рас, қосымша қызметтерден бас тартуға тура келеді, ал пакеттің өлшемі ұяшық өлшемімен шектеледі.

Курьерлік қызметті таңдау матрицасы

Белгілі бір интернет-дүкен үшін дұрыс курьерлік қызметті таңдау үшін матрицаның алты кезеңін суретте көрсетілген ретпен өту керек. Маңызды: тұтынушылардың қажеттіліктері бірінші орынға қойылады, содан кейін ғана жеке қалаулар, қызметтің беделі немесе құны келеді. Бағасы бойынша курьерлік компанияны таңдасаңыз, жеткізу мерзімі мен сапасына әсер ететін маңызды мәліметтерді алып тастай аласыз.

Интернет-дүкеннен жеткізудің нюанстары

Жеткізу уақыты компаниядан компанияға өзгереді, кейбір мәліметтерді ескеріңіз. Дүкен физикалық орналасқан аймақ үшін тапсырыс берілген күннен кейін 1-2 күн ішінде жеткізуге болады. Ірі қалалардан тыс жерде, жеткізу құны мен түріне байланысты сатып алушы сәлемдемені 3-9 күн немесе 1-3 апта аралығында алады. Мүмкін, кейбір клиенттер өте маңызды емес, егер сіз бұл үшін аз төлей алсаңыз. Сатып алушыларға опцияларды ұсыныңыз.

Қызмет тапсырыстарды қай күндері жеткізетінін, олардың демалыс күндері жұмыс істейтінін тексеріңіз. Егер сіздің мақсатты аудитория- бизнес орталықтарының тұрғындары, олар тауарларды жұмыс күндері жібере алады, бірақ егер сіз бақшаға қажетті заттарды сатсаңыз, курьер демалыс күндері жұмыс істеуге мәжбүр болады.

Жеткізу уақытын көрсетіңіз: кейбір тұтынушыларға кешкі уақытта, олар жұмыстан үйге оралған кезде тапсырыс қажет, өйткені олар өндірістен шыға алмайды.

Жеткізу уақыты маңызды. Курьерлік қызмет дәл уақытында немесе күні бойы жетуі мүмкін. Екінші жағдайда, курьер сатып алушыны алдын ала шақырғанын тексеріңіз.

Көрсетілген уақыт бойынша қызмет нені білдіретінін көрсетіңіз - алушыға немесе тек оның қаласына жеткізу.

Жеткізу мерзімдерінің ұлғаю себептері

Жеткізу мерзімі тұтынушы мекенжайларымен өтініш беру уақытына байланысты артуы мүмкін. Егер қызмет 18:00-ге дейін өтініштерді жинаса, тауарды 18:01-де сатып алған клиент көрші көшеде тұрса да, оны 2-3 күннен кейін ғана алады.

Шарттар курьерлік қызмет қоймасына тапсырыстарды беру уақытына және тауарлардың интернет-дүкеннен алынған уақытқа байланысты. Тауардың қанша күн жолда жүретінін білу үшін осы сәтті көрсетіңіз.

Кейбір курьерлік қызметтер жеткізуді клиентпен үйлестіруді жөн көреді - бұл үшін алдын-ала қоңырау шалу жүргізіледі, соның арқасында мерзімдер артады.

Салмағы және өлшемдері

Есепшоттың ең төменгі салмағы қандай екенін біліңіз - әдетте бір немесе екі килограмм. Өлшем шектеулері қолданылады. Әдетте, егер тауардың салмағы 30 кг-нан асса және ұзындығы 150 см-ден асса, онда қызмет көлемді жеткізу үшін қосымша ақы төлеуді талап етеді.

Бағасы

Баға мыналарды қамтитынын біліңіз:

  • есікке дейін жеткізу,
  • қосымша қызметтер.

Тәуекелдерді алдын ала болжаңыз: тапсырыстан әрбір бас тарту интернет-дүкен өз бюджетінен төлейтін қосымша ақша болып табылады. Кейбір кәсіпкерлер қателік үшін сатып алушылардан ақша алып қалуға болады деп қателеседі. Бұл олай емес: курьер банкноттарды клиенттің қолынан тартып алмайды. Әрқашан ықтимал шығындарды жеткізу құнына немесе тауарлардың өзіндік құнына қосыңыз.

Жеткізу географиясы

Халық аз қоныстанған аймақтарды қамту үшін курьерлік қызметпен хабарласыңыз, сонымен қатар қайда және қандай қосымша қызметтер көрсетілетінін біліңіз.

Жеткізу қызметінің түрлері

Әртүрлі жеткізу қызметтері әдетте бір-бірінен қызметтердің құны, шектеу шарттары, клиент пен алушы үшін қызметтері, сондай-ақ ықтимал бренді мен беделі бойынша ерекшеленеді.

Федералды компаниялар

Мұндай компаниялар тұтынушылар үшін шарттарды өзгертуге дайын және жақсы қызмет көрсетуге назар аударады. Жергілікті қызметтердегідей, олардың жеткізу географиясы аз.

Курьерлік қызметтерді салыстыру кезінде Глеб Никулин ұсынған кестені пайдаланыңыз:

Агрегаторлар

Агрегаторлардың басты артықшылығы - біріктірілген география, шарттар мен бағалар және біртұтас әкімшілік. Бірақ бұл жағдайда интернет-дүкен клиентке жауап бермейді және жеткізу қызметіне іс жүзінде әсер ете алмайды. Егер ол бұзушылықтармен орындалса, курьерлік қызметке шағым беру мүмкін болмайды - сіз оның клиенті емессіз.

Netology үшін баған жазғыңыз келе ме? Біздікін оқы. Барлық жаңалықтардан хабардар болу және жаңа мақалаларды оқу үшін қосылыңыз.

Американдық маркетологтардың зерттеулеріне сәйкес, интернет-дүкен сатып алушылардың 59% үшін жеткізу бағасы сатып алу туралы шешімге әсер етеді, ал 44% жеткізу бағасының жоғары болуына байланысты ештеңе сатып алудан бас тартады. Статистика көрсеткендей, сауда арбаларының көпшілігі тауардың құнына жеткізілім қосылғанда, төлем жасау сатысында тасталады. Осы нүктеге жеткеннен кейін сатып алушы бұл өнімге шынымен де қажет пе деген күмәнданады. Жеткізу тегін болса, онда күмән болмайды. Бірақ тауарды тегін жеткізу әркімнің қалтасы көтере бермейді. Бұл опция сатып алушы үшін ең тартымды болса да, тіпті ірі нарық ойыншылары жеткізу үшін ақша алады.

Борис Лепинских, e96.ru интернет-дүкенінің директоры

«Жеткізу құнына әсер ететін екі маңызды фактор бар. Біріншісі - жеткізу құны. Біз әр қалада соңғы миль қанша тұратынын нақты білеміз. Екіншісі – нарық. Біз санаттағы негізгі бәсекелестеріміздің ұқсас өнімдерін (мысалы, жиһаз немесе үлкен тұрмыстық техника) жеткізу қанша тұратынын қарастырамыз және «нарықтан жоғары емес» тұрамыз.
Жалпы, жеткізу бағасын белгілеу кезінде әртүрлі жағдайлар болуы мүмкін:

а) баға мен маржадағы жеткізу құны жеткілікті - ең керемет жағдай;
б) жеткізу құны бөлек, содан кейін ол біздің жеткізу құнын іс жүзінде өтейді - сонымен қатар жақсы;
в) әртүрлі жағдайлар«соңғы мильді субсидиялау», біз сатуды жоғалтпау үшін «базарға» жеткізу құнын төмендетуге мәжбүр болған кезде.

Жеткізу құнының тек үш стратегиясы бар: тегін, ортақ бағдарламалық қамтамасыз ету және сөзсіз төленген. Және әрқайсысының жақсы және жаман жақтары бар.

Тегін жеткізу

Сатып алушылар ең жақсы көретін және сатушы үшін ең қолайсыз, бір қарағанда опция. Бірақ тегін адамдарға деген сүйіспеншілік адамзат арасында жойылмайтын болғандықтан, тегін жеткізу сатылымдарды айтарлықтай арттырады.

Статистикаға сәйкес, интернет-дүкен келушілерінің 84% сатып алу үшін ақысыз жеткізілімі бар сайтты таңдайды.

Әрине, кейде тапсырыс құны жеткізу бағасынан төмен болады, бірақ жалпы сатылым компанияға мұндай жағдайлардан ауыртпалықсыз өтуге мүмкіндік береді.

Дмитрий Покатаев, Stoletti Kitchens интернет-дүкенінің басшысы:

«Бәрі дүкеннің кірісіне байланысты, егер маржа рұқсат етсе, тұтынушыларды жеткізу үшін қосымша үстемемен қорқытпау керек. Кейде олар бір табуреткаға тапсырыс беретін болса да, оны сатып алушыға жеткізу оған қарағанда қымбатырақ. Әрине, мұндай тапсырысты өз қалтаңыздан төлеу ұят, бірақ біз оған әрқашан шыдаймыз».

Барлығына арналған тегін жеткізу стратегиясы шағын және жеңіл заттарды сатуға маманданған компания үшін және өнімдер сияқты қайталанатын сатылымы көп бизнес үшін пайдалы болуы мүмкін. дайындалған тағам, су. Жаңа тұтынушыларды тартуға ақша жұмсаудың қажеті жоқ болғандықтан, оларды бар клиенттерге жеткізу ақысын төлеу үшін қайта бөлуге болады.

Шартты түрде тегін жеткізу

1-стратегия: тексеру

Көбінесе тегін жеткізуде кейбір шарттар мен шектеулер бар. Олардың біреуі - ең аз тапсырыс мәні. Әдетте, адамдар тегін жеткізілім алу үшін тауарларды қажетті мөлшерде алуға бейім. Мұнда психология жұмыс істейді: мен де сол бағаға аламын көбірек заттар. Сонымен қатар, сатып алынған қосымша тауарлардың құны көбінесе жеткізу бағасынан жоғары болады. Егер сатып алудың ең төменгі бағасы 1,5 мың рубль болса, тауарлар қоржынында 1 мың рубль болса және жеткізу құны 250-300 рубль болса, онда көпшілік 500 рубльге басқа нәрсені сатып алуды жөн көреді.

Табыс: 600х30=18000 рубль

Жалпы пайда: 18000 -(600x0,8x30)=3600

Жеткізу құны: 150х30=4500

Таза пайда: 3600-4500= -900 рубль

600 рубльге сатып алуды тегін жеткізуді ұсына отырып, компания 900 рубль шығынмен жұмыс істеп жатыр екен. Қарапайым есептеулер арқылы біз компания 750 рубль тапсырыс сомасымен нөлге баратынын аламыз:

Таза пайда нөлге тең болады, жалпы пайда тасымалдау шығындарына тең болады. Табысты есептейміз. Табыс \u003d жалпы пайда x 100 / тапсырыс бойынша пайда (4500x100 / 20 \u003d 22500)

Тапсырыс сомасы = кіріс / тапсырыс саны (22500/30=750)

Яғни, компанияға 750 рубльден қымбат тапсырыстарды тегін жеткізу тиімді болады.

Яков Гринемайер, GIANT-DVERI.Ru интернет-дүкені:

«GIANT-DOORS.Ru жобасында біз белгілі бір сомадан асатын тапсырыстарды тегін жеткізуді шештік. Клиенттер үшін бұл жағымды тосын сый және біздің алаңдаушылықтың белгілерінің бірі. Осындай жағымды ұсақ-түйектерден бізбен жұмыс істеу туралы жалпы жағымды әсер қалыптасады. Біз үшін сатып алушының қанағаттануы және достарымен жағымды тәжірибесімен бөлісуі маңызды, пікір жазады. Тапсырыс көлемі жоспарланған көлемде тегін жеткізуге мүмкіндік бермеген кезде жарна маржасы, содан кейін біз жеткізу ақысын аламыз. Жеткізу шарттарымыз «әдеттегідей» және сатып алушыны қорқытпауы үшін біз бағаны «нарықтан» жасаймыз. Көбінесе жеткізу құны клиент үшін бағадан жоғары болады, сондықтан тауарлардың маржасы осы шығындарды өтеуге мүмкіндік беруі керек.

2-стратегия: өнімнен

Тегін жеткізу «таңдалған өнімдер үшін»Егер сізге артық ескірген тауарлардан, мысалы, танымал емес түсті футболкалардан немесе баяу жүретін аяқ киімдерден құтылу қажет болса, өте қолайлы. Бірнеше заттарды сатып алған кезде тегін жеткізуді ұсына аласыз, бұл тұтынушыларды дүкеннен кетуге ынталандырады көбірек ақша. Науқанды уақыт бойынша тегін жеткізумен шектей аласыз.

3-стратегия: пайдадан

Тағы бір тегін жеткізу нұсқасы «тек... үшін».Клуб картасын ұстаушылар немесе сатып алу үшін белгілі бір жолмен төлейтіндер (тек қолма-қол ақшамен немесе белгілі бір банктің картасымен ғана). Бұл жағдайда жеткізу шығындары сатушыға белгілі бір пайдамен өтеледі.

Интернетте төлем жасағанда, интернет-дүкен бір таспен екі құсты өлтіреді: ол бірден өз шотына «тірі» ақшаны алады және тауарларды қайта сатып алмаудан сақтандырады.

4-стратегия: қашықтан

Көптеген жергілікті компаниялар бір қалаға немесе бірнеше аймаққа тегін жеткізуді шектейді. Бұл осыған байланысты жеткізу географиясықұндылығына айтарлықтай әсер етеді. Уақыт, өзіңіз білетіндей, ақша. Бір курьер бір ауданда бірнеше тапсырысты бір сағатта жеткізе алады, бірақ олар атышулы табуреткаға тапсырыс берген көрші қалаға бару үшін жарты күн кетеді. Ақшаға келетін болсақ, бұл жеткізілімдер мүлдем басқаша болады.

«Тегін жеткізу бар, бірақ белгілі бір сомадан сатып алғанда ғана және Челябі қаласында ғана. Қалааралық жеткізу үшін көлік компаниясының терминалына дейін өз қаражатымызбен жеткіземіз. Бастапқыда олар жеткізумен айналысты, өйткені ол біздікі болды бәсекелестік артықшылық, және қазір міндетті талапнарық».

Тегін жеткізудің 5 жолы сіз үшін жұмыс істейді


Клиенттерге тегін жеткізуді ұсынбас бұрын, ол сізді бұзады ма деп ойлаңыз.

Интернет-дүкенді бұзудың 7 жолы

  1. Үлкен өлшемді заттарды тегін жеткізуді ұсыныңыз. Егер пиццаны курьер велосипедпен жеткізуге болатын болса, онда шкафты немесе тоңазытқышты жүк көлігіне тиеу, орнына апару, пәтерге көтеру керек. Яғни, көлік шығындарынан бөлек, кем дегенде екі жүк тиегіштің жұмысына ақы төлеуге тура келеді.
  2. Курьерлік қызмет арқылы тегін жеткізу. Кәсіби жеткізілімдер өз қызметтерінің құнын қашықтыққа және пакеттің салмағына немесе көлеміне қарай есептейді. Егер сіздің клиент орындық сатып алып, оны көрші қалаға апару керек болса, онда тегін жеткізу тапсырыстан түскен пайданы жеп қана қоймайды, сонымен қатар дүкенді қызылға түсіреді.
  3. Егер дүкен тауарларды жиі қайтарса немесе тапсырысты өтеуден бас тартса, онда тегін жеткізу тек шығын әкеледі.
  4. Төмен маржа тауарларын саудалағанда, тегін жеткізу тиімсіз. Күнделікті тауарларды, тұрмыстық химия өнімдерін және балалар тауарларын сататын интернет-дүкендердің ең аз тапсырыс сомасына тегін жеткізуді ұсынуы мағынасы бар.
  5. Егер жеткізу сатып алынған тауардан қымбат болса, онда сатушы оны төлей алмайды.
  6. Жеткізу әдістерінің шектеулі таңдауымен тегін жеткізу. Бұл бүкіл Ресейде сатылатын интернет-дүкендермен кездеседі. Мысалы, шалғай аймақтарда тапсырысты тек Ресей поштасы арқылы жіберуге болады.
  7. Күрделі жеткізу. Өнімді жеткізу тізбегінде 2 немесе одан да көп сілтемелер болса, оны тегін ету тиімсіз. Мысалы, қоймадағы тауарды алып, темір жол терминалына апару, контейнермен басқа қалаға тасымалдау, межелі жерге жеткізу.

Ақылы жеткізу

Бұл стратегияның бірнеше нұсқасы да бар. Олардың барлығы орташа есептерге негізделген, яғни сатып алушылардың кейбірі қызметтің нақты құнынан артық төлейді, ал кейбіреулері аз төлейді. Кейде компания тасымалдау шығындарының бір бөлігін өзі төлейді.

Иван Баздрин, «Соната» ұйқыға арналған тауарлардың интернет-дүкені:

«Біздің дүкенде жеткізу құны, егер ол ақылы болса, шығындардың 50 пайызынан аспайды. Бізде көлемді тауарлар бар және есікке дейін жеткізу керек, бұл тасымалдаушылар үшін плюс. Олардың еңбегін өзіміз төлейміз.

1-стратегия: бір баға

Жеткізу нұсқаларының бірі бірыңғай баға белгілеу. Есептеу кезінде сіз көптеген факторларды ескеруіңіз керек: орташа чектен, кіріс пен пайдадан басқа сізге география, кірістер үлесі, егер сіз үшінші тарап ресурстарын пайдалансаңыз курьерлік қызметтердің бағасы немесе құны туралы деректер қажет. жеке курьерлерді ұстау туралы.

Бір тапсырысты жеткізу үшін бірыңғай тарифті есептеу формуласының мысалын қараңыз

Сонымен қатар, оңтайлы баға тек шығынмен жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар тұтынушыларды қорқытпауға мүмкіндік беруі керек. Жеткізу құнын есептеу үшін оны тапсырыс берілген тауардың салмағына немесе олардың санына теңестіру керек.

Көптеген компаниялар белгілейді бекітілген бағалартапсырыс көлеміне, көлеміне, географиясына немесе басқа да параметрлерге байланысты жеткізу үшін.

Әдетте бұл жерде бір ереже жұмыс істейді: сатып алушы тауарды неғұрлым көп төлесе, соғұрлым ол жөнелту үшін аз төлейді.

Құны 500 рубль болатын тостерді және құны 5 мың рубль болатын сыртқы дискіні жеткізу (біз салмағы мен өлшемдері бойынша шамамен бірдей тауарларды аламыз) бірдей, айталық, 150 рубльді құрайды. Бірақ дүкеннің осы екі сатып алудан түсетін кірісі 10 есеге ерекшеленеді. Сондықтан жеткізу құнын бағаға байланысты қайта бөлу өте қисынды: тостерді жеткізу үшін 200 рубль, ал дискіні жеткізу үшін 100 рубль алыңыз.

2-стратегия: нақты шығындар

Әрбір нақты жағдайда, олар не сатып алады, қанша сатып алады және оны қайда тасымалдау керек екеніне байланысты жеткізудің өзіндік бағасы қалыптасады. Жеткізу төлемінің осы опциясын таңдаған интернет-дүкендер өздерінің веб-сайттарында әрбір тапсырыс үшін есептеулер жасайтын арнайы калькуляторды орнатады.

Тағы бір нұсқа - сатып алушыға тауарды кім жеткізетінін өзі таңдауына мүмкіндік беру. Әдетте бұл жағдайда жеткізу шарттары бар бетте кәсіпорындар мен компаниялардың тізімі көрсетіледі.

Жеткізу төлемінің қай нұсқасын таңдауым керек?

Сатып алушыға таңдау үшін жеткізудің бірнеше нұсқасын ұсынған жөн, әсіресе жеткізу әдістерінің саны сатуға да әсер етеді.

Parcel халықаралық тасымалдау қызметіне сәйкес, дейін тапсырыстар санын 10% арттыру үшін сайтқа көбірек жеткізу опцияларын қосу жеткілікті.

Британдық Hermes компаниясы осындай зерттеу жүргізіп, жеткізу әдістерінің шектеулі таңдауына байланысты сатып алулардың 25% орындалмағанын анықтады.

Қате есептемеу үшін бәрін мұқият талдаңыз.

  • Клиенттерге ұнайды деп жөнелтуді тегін жасамаңыз. Мұндай қадам экономикалық тұрғыдан негізделген болуы керек.

Вера Фролова, didriknaurale.ru интернет-дүкені

Бізде тегін жеткізу жоқ. Бұл жоқ, өйткені біз бүкіл елмен жұмыс істейміз, ал жеткізу құны 90-нан 900 рубльге дейін және одан да жоғары болуы мүмкін.Клиентке жеткізілімнің бір бөлігін өтеу біз үшін тиімсіз, ал жұмыс үшін жұмыс істеу де қызық емес. Оларды орындаудан бас тарту оңайырақ тапсырыстар бар. Сонымен қатар, біз маусымда жоғары маржа болса да, маусымнан тыс сатылымға ие санатпен жұмыс істейміз, бұл кезде маржа деңгейі клиентке тегін жеткізуді ұсынуға мүмкіндік бермейді. Біздің сайтта үнемі сатылым бар.
Біз шағын бизнеспіз, және біз үшін табыстылық пен шығындар мәселесі өзекті болып отыр – бізде тек айналым үшін және біраз уақыттан кейін пайда күту үшін бизнеске шексіз инвестиция салуға мүмкіндігіміз жоқ. Соңғы тенденцияларға сәйкес, тіпті ірі бәсекелестер арасында да, тегін жеткізу міндетті нұсқа емес, жарнамаға айналды. Бір кездері бізде қабылдау пункті болды, біз Ozon және Boxberry компанияларымен қабылдау пункті ретінде жұмыс істедік. Және үлесті бағалай алады тегін жеткізуірі дүкендерде (көбінесе ол ақылы болды), сондай-ақ бас тартылған тапсырыстардың пайызын көру үшін біз қанша тұтынушылардың тауарларды сатып алуға келмейтінін білеміз. Бұл ақпарат жеткізу саясатымызды анықтауға және жеткізу қызметтерін бағалағаннан кейін қызмет жеткізушімізді таңдауға мүмкіндік берді.
Жеткізу бағасы қарапайым түрде қалыптасады: біз өзіміз үшін баға-сапа-жеткізу жылдамдығы бойынша оңтайлы курьерлік қызмет провайдерін таңдадық. Біз сондай-ақ ұсынамыз және балама жолжеткізу - Ресейдің кез келген поштасы, ол сізді тіпті Камчаткаға дейін жеткізеді. Ал кейбір аймақтарда пошта арқылы жеткізу әлдеқайда арзан. Жақын қалалар үшін Челябі, Түмен, Пермь және т.б. жеткізу келесі күні болуы мүмкін және адамдар оны жақсы көреді. Мәскеуге жеткізу орта есеппен 2-3 күнді алады, бұл да өте жылдам. Екатеринбургте біз SDEC шығару нүктелеріне немесе өз үйімізге жеткіземіз. Жеткізу пошта арқылы жүзеге асырылған кезде біз жеткізу кезінде қолма-қол ақшаны пайдаланбаймыз. Біріншіден, біз жеткізудің кешігуіне бірнеше рет тап болдық, соның салдарынан тапсырыс беруші тапсырысты алудан бас тартты және кепілдіксіз қызмет үшін үлкен шығындар. Бірде біз Yar-Sale-де AIR жеткізу арқылы 30 күнге кешіктірдік. Жалпы құны тапсырыс беруші кешіктіруге байланысты өтемеген тапсырыс құнына тең болды. Айтпақшы, бізге ешкім ештеңе өтеген жоқ. Екіншіден, қолма-қол ақшамен төлеу кезінде клиенттен комиссия алынады. Жеткізу кезіндегі қолма-қол ақшаны клиент комиссия төлемейтіндей етіп есептеу қиын процесс және оны әр жолы қолмен жасау керек. Сондықтан қазір, егер клиент Ресей поштасы арқылы жеткізуді қаласа, біз оған тапсырыс үшін алдын ала төлем жасауды ұсынамыз.
  • Әртүрлі өнімдерді сатудан түскен пайданы салыстырып, пайдаға байланысты жөнелту тарифтерін белгілеген жөн.